Szkolenia z feedbacku obejmują zagadnienia w zakresie pojęcia feedbacku, zasad udzielania feedbacku, informacji zwrotnej czy możliwości wykorzystania feedbacku. Informacja zwrotna stanowi jedno z podstawowych narzędzi pracy menedżera. Wyróżnia się różne metody udzielania pracownikom feedbacku – informacji związanej z jakością ich pracy. Właściwe jej przekazywanie może wpływać na motywację pracowników. Niestety brak wiedzy i kompetencji w tym zakresie powoduje z kolei spadek motywacji oraz frustrację pracownika. Szkolenie z feedbacku wyposaża uczestników w narzędzia, dzięki którym będą mogli efektywnie korzystać z feedbacku w swojej pracy.
Celem szkolenia z feedbacku jest przede wszystkim wytrenowanie w uczestnikach umiejętności komunikacyjnych oraz wzmocnienie kompetencji udzielania informacji zwrotnej. W efekcie zmniejsza się także poczucie dyskomfortu w trakcie trudnych rozmów. Uczestnicy nabywają praktyczne kompetencje i wiedzę związaną z feedbackiem w procesie zarządzania pracownikami. Poznają i wykorzystują korzyści płynące z feedbacku. Mają także możliwość wymiany doświadczeń między innymi uczestnikami w zakresie udzielania i przyjmowania feedbacku.
Po zakończeniu szkolenia uczestnik wykazuje się zdolnością wykorzystania profitów dla firmy, które płyną z umiejętnie przeprowadzonego feedbacku. Zyskuje także wizerunek profesjonalnego szefa, który wspiera pracowników w ich rozwoju. Takie szkolenie można również połączyć z coachingiem dla menedżerów, aby uzyskać lepsze efekty.
Zachęcam kontaktu z centrum coachingu i rozwoju osobistego Active Coaching, gdzie profesjonalnie i kompleksowo przeprowadzę takie szkolenie!