Książka „Ludzki feedback” jest idealna dla managerów, którzy pragną rozwijać umiejętności efektywnego zarządzania zespołami.
Pokazuje, jak cenną rolę odgrywa informacja zwrotna i jak może być skutecznym narzędziem w rękach managera. Wyjaśnia różnicę między feedbackiem korygującym, a doceniającym oraz przedstawia popularne modele wraz z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi skutecznego dawania i otrzymywania feedbacku.
Jednym z najważniejszych elementów książki są konkretne narzędzia i techniki, które można od razu zastosować. Kasia omawia również wyzwania, z którymi mogą się zmierzyć managerowie, proponując rozwiązania, które pomagają budować zaufanie i otwartą komunikację w zespole.
Wartością książki jest jej zwięzłość, co pozwala szybko przyswoić cenne informacje i korzystać z nich na bieżąco. Książka zachęca również do „ludzkiego” podejścia do zarządzania zespołem, opartego na zaufaniu i szacunku oraz rozwoju pracowników poprzez odkrywanie ich talentów.