Seria bezpłatnych spotkań szkoleniowych
Empatia w przywództwie

Odkryj metody komunikacji opartej na empatii,
aby efektywniej przewodzić swoim zespołem.

Empatia w przywództwie

Jakie treści będą poruszane na naszych szkoleniach?

Korzyści i trudności z korzystania z empatii w przywództwie
Jak nauczyć się empatii i przy okazji osiągać postawione sobie cele?
Empatia dla siebie – z perspektywy lidera i pracownika.
Czy CEO mogą iść w parze z empatią? Czy w każdej branży jest na nią miejsce?
Servant Leadership – w jaką stronę obecnie zmierza przywództwo?

Czy naprawdę można się nauczyć empatycznej komunikacji?

Wielu liderów negatywnie ocenia swoje umiejętności komunikacyjne,
często wyrażając to w stwierdzeniach takich jak: “nie potrafię okazać empatii”, “nie rozumiem ich potrzeb” czy “umiem wyznaczać cele, ale nie radzę sobie z rozmowami na naprawdę istotne tematy”.

Znajome, co?

W ramach cyklu szkoleń “Empatia w przywództwie” pokazujemy, jak uprościć te wyzwania i jakie narzędzia oraz metody wdrożyć, aby komunikacja była autentyczna i empatyczna. Dzięki temu możliwe jest budowanie solidnych, partnerskich relacji oraz rozwijanie pełnego potencjału zespołu.

Zacznij komunikować się empatycznie i buduj głębokie relacje ze swoim zespołem.

Odkryj, jak budować harmonię w zespole i tworzyć trwałe relacje poprzez empatyczną komunikację, opartą na kulturze otwartości, feedbacku, zrozumienia i odpowiedzialności.

Skorzystaj z wyjątkowej okazji, by uczyć się od ekspertów – całkowicie za darmo, w dowolnym czasie i miejscu.

Zapraszamy Cię na naszą ekskluzywną serię szkoleń online “Empatia w przywództwie”, gdzie będziesz mógł rozwinąć swoje umiejętności ematyczne i przywódcze.

Empatyczna komunikacja to kluczowa umiejętność dobrego przywódcy, która napędza sukces organizacji. Dzięki niej liderzy mogą nie tylko zaangażować i zmotywować swoje zespoły, ale także wspierać ich rozwój oraz budować poczucie zaufania i wspólnoty.

Jednak wielu liderów nie czuje się pewnie i kompetentnie w tym obszarze.

Dlatego stworzyliśmy przestrzeń, w której dzielimy się wiedzą, doświadczeniami, skutecznymi narzędziami oraz własnymi refleksjami. Wszystko po to, aby pomóc liderom lepiej odnaleźć się w komunikacji opartej na empatii i wzajemnym zrozumieniu, zwiększając tym samym jej efektywność.

Zapraszamy wszystkich liderów i liderki, menedżerów i menedżerki zarządzających zespołami i firmami.

Daty i tematy spotkań szkoleniowych:

02.10.2024

Empatia w przywództwie - Jakie korzyści i trudności przynosi i kiedy jej używać a kiedy nie?

30.10.2024

Empatia - jak ją rozwijać, jak się jej uczyć aby osiągnąć swoje cele?

20.11.2024

Skąd brać siły na empatię. Empatia dla siebie.

18.12.2024

Metody rozwijania empatii, sposoby, narzędzia + Książki rozwojowe, nasze propozycje

16.01.2025

Czy CSR jest przejawem empatycznego przywództwa czy budowania marki?

Kolejne tematy

Empatia w wojsku- czy to żart?
Czy CEO może być empatyczny?
Servant Leadership a empatyczne przywództwo

Co mówią inni o pracy z nami?

Kasia jest niesamowitą, empatyczną, emanującą ciepłem i światłem osobą. Zdobyte w trakcie wieloletniej pracy narzędzia i doświadczenie potrafi w sposób zupełnie naturalny wdrożyć podczas pracy z klientem, który zawsze jest podmiotem, a nie przedmiotem Jej działań. To się czuje! Jej entuzjazm i otwarcie na potrzeby rozmówcy owocują nietypowymi, ale zawsze skutecznymi rozwiązaniami. Dla Kasi nie ma problemów nie do rozwiązania, są takie, na które po prostu patrzy się z innej perspektywy. Kasiu! Dziękuję za wyprowadzenie z manowców, wyprostowanie krętych ścieżek i pokazanie nowych dróg. Fajnie się z Tobą wędruje!

Magdalena Skórska-Sawina

Business Development Director Prosta Edukacja, CEO, Co-founder Mastectomic

Michał należy do tych trenerów, którzy nauczą Cię, jak być lepszym człowiekiem, dadzą do tego odpowiednie narzędzia i pokażą, że rzeczywistość może być lepsza, bardziej kolorowa. Michał też nie zostawi Cię samemu sobie, co jest chyba najbardziej wartościowe we współpracy.
Kilka spotkań z Michałem dały mi solidne podstawy do zbudowania swojej codzienności na nowo.
Dusza wojownika i empatyczne serducho – duet idealny. Szczerze polecam!

Marta Osuch

Kierownik ds. komercjalizacji treści, Symfonia

 

Trenerzy

Katarzyna Dąbrowska

mentorka i coachyni, ekspertka angażującego przywództwa

Pomaga liderom i liderkom budować autentyczność w przywództwie w oparciu o indywidualne talenty i wartości osobiste. Wspiera we wzmacnianiu zaangażowania pracowników dzięki partnerskiemu ich traktowaniu, z szacunkiem i uważnością.

Pokazuje jak komunikować się w oparciu o szczerość, szacunek i uważność dla rozmówcy.

Przez lata pracowała w HR w korporacjach, oraz jako audytorka kultury organizacyjnej firm w Great Place to Work Institute, gdzie analizowała rozwiązania najlepszych firm w Polsce i na świecie, a dziś tę wiedzę wykorzystuje wzmacniając jakość przywództwa.

Prowadziła zajęcia w Akademii Vistula, Akademii Menedżera Innowacji, Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.

Michał Sosin
mentor, trener i ekspert komunikacji empatycznej

Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem. Współtworzył sukces m.in. firmy DocPlanner (w Polsce: ZnanyLekarz.pl), zbudował firmę Nobilitus, która specjalizuje się w pozyskiwaniu finansowania na działalność badawczo-rozwojową z NCBiR oraz jest mentorem w akceleratorach startupowych (PFR).

Działa jako mentor i coach dla przedsiębiorców budujących swoje firmy technologiczne a przede wszystkim trener komunikacji empatycznej (NVC & Resonant Language), certyfikowany praktyk Resonant Healing, certyfikowany moderator Mastermind Pro, praktyk NLP. Wykładowca komunikacji empatycznej i neuroempatii na uczelniach SWPS oraz WSB w Toruniu.

Mówi, że “Biznes to ludzie a ludzie to komunikacja”. Dzieląc się wiedzą i doświadczeniem zaprasza ludzi, którym towarzyszy do szukania porozumienia aby wspólnie mogli osiągać lepsze wyniki.

i dołącz do elitarnego grona przywódców, którzy chcą praktykować empatię!
ZOSTAW SWÓJ EMAIL, by otrzymywać:
  • informacje o kolejnych spotkaniach na żywo
  • link i przypomnienie o szkoleniu
  • nagrania zrealizowanych spotkań
  • dodatkowe materiały po szkoleniu
  • możliwość zadawania dodatkowych pytań przed i po spotkaniu.
.

CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!